Beste deelnemers, sponsors en vrijwilligers,

Namens Lions Club Oisterwijk willen we jullie hartelijk bedanken voor jullie deelname, en enthousiasme tijdens de vijfde editie van de Miles for Charity Rally op zondag 14 april 2024.

Het was een prachtige dag en dankzij jullie steun hebben we een geweldige opbrengst kunnen realiseren voor het goede doel: Villa Pardoes! Met jullie enthousiasme en betrokkenheid kunnen we gezinnen met zieke kinderen kosteloos ondersteunen en voorzien van alle nodige faciliteiten aldaar. Villa Pardoes organiseert diverse activiteiten en uitstapjes zodat deze gezinnen kostbare en zorgeloze momenten samen kunnen beleven. Daar zijn we ontzettend dankbaar voor.

Ook willen we onze sponsors en vrijwilligers hartelijk bedanken voor hun waardevolle bijdrage aan het succes van dit evenement. Zonder jullie steun zou dit niet mogelijk zijn geweest. Jullie inzet en betrokkenheid hebben bijgedragen aan een geweldige dag vol plezier en solidariteit.

We kijken er nu al naar uit om volgend jaar weer een fantastische editie van de Miles for Charity Rally te organiseren. Samen met jullie willen we blijven strijden voor het goede doel en een positieve impact maken voor hen die het zo hard nodig hebben.

Nogmaals, hartelijk dank voor jullie steun en betrokkenheid.

Klik hier voor de foto's van dit jaar!

Met vriendelijke groet,

Lions Club Oisterwijk

Het goede doel

Lions Club Oisterwijk heeft met zorg en toewijding het goede doel voor de Miles for Charity Rally 2024 geselecteerd: Villa Pardoes.

Deze Nederlandse stichting is sinds haar oprichting in 2000 toegewijd aan gezinnen met een ernstig, mogelijk levensbedreigend ziek kind. Het voornaamste streven van Villa Pardoes is het bieden van een onvergetelijke vakantie-ervaring aan deze gezinnen, waardoor zij tijdelijk kunnen ontsnappen aan de zorgen en uitdagingen die zij thuis ervaren.

Het hart van Villa Pardoes ligt in een speciaal ontworpen vakantieverblijf in Kaatsheuvel, vlakbij het betoverende attractiepark de Efteling. Hier worden gezinnen met zieke kinderen kosteloos ondergebracht en voorzien van alle benodigde faciliteiten. Diverse activiteiten en uitstapjes worden georganiseerd, zodat deze gezinnen kostbare en zorgeloze momenten samen kunnen beleven.

De stichting kan rekenen op de onschatbare steun van toegewijde vrijwilligers en ontvangt financiële ondersteuning van gulle donateurs en sponsors. De missie van Villa Pardoes is helder: een positieve impact hebben op het leven van gezinnen die te maken hebben met ernstige ziekte, door hen een welverdiende en ontspannen vakantie te bieden.

Lions Club Oisterwijk is ervan overtuigd dat Villa Pardoes een prachtig goed doel is voor het jaar 2024. Met deze keuze hopen wij een significante bijdrage te leveren aan het welzijn van deze gezinnen en hen momenten van vreugde en ontspanning te schenken. Help jij mee?

Classic Park

Miles for Charity wordt naast Lions Club Oisterwijk mede mogelijk gemaakt door:

Contact

Heeft u nog vragen of opmerkingen? Dan kunt u gebruikmaken van onderstaand contactformulier. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

{{message.message}}

{{error.message}}